søndag den 10. juni 2012

30 dages billeder.

Efter længere tids overvejelse, har jeg besluttet mig for at lave en "30 dages billedeudfordring". Der kommer et nyt billede hver eneste dag, de næste 30 dage ;-)

1. Et billede af mig med 10 fakta.
2. Et billede af det sidste jeg købte.
3. Et billede af den make-up, jeg bruger til dagligt.
4. Et billede af noget, jeg elsker at lave.
5. Et billede af min yndlingssanger.
6. Et billede fra min bedste ferie.
7. Et billede af noget grønt.
8. Et billede af noget, jeg ikke kan undvære.
9. Et billede af en, der inspirerer mig.
10. Et billede af min yndlingsbog.
11. Et billede af min yndlingsfilm.
12. Et gammelt billede af mig.
13. Et billede af mit værelse.
14. Et billede af min yndlingsskuespiller.
15. Et billede af mit yndlingsband.
16. Et billede af min yndlingssport.
17. Et billede af min livret.
18. Et billede af noget rødt.
19. Et billede af en billet fra et sted, jeg har været.
20. Et billede af mit kæledyr.
21. E billede af mit arbejde.
22. Et billede af min cykel.
23. Et billede af noget blåt.
24. Et billede af noget jeg glæder mig til.
25. Et billede af min yndlingsparfume.
26. Et billede af en mandlig lækkerbisken.
27. Et billede af udsigten fra mit værelsesvindue.
28. Et billede af noget mærkeligt, der ligger på mit værelse.
29. Et billede af noget jeg drømmer om.
30. Et billede af et sted, jeg gerne vil besøge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar