torsdag den 29. december 2011

Underneath my skin, there's an eagle!

Av, av, av...
I dag har mildest talt været en smule besværlig... Det startede med, at jeg vågnede, og hørte at min hund, Oskar, gik rundt ude i gangen. Jeg tænkte, at jeg lige ville gå ud og hente ham, så jeg svingede det ene ben ud over sengekanten, men da jeg så ville stikke i løb efter ham, fik jeg ikke lige det andet ben med og... BANG... Så står jeg der og hopper på et ben med en kvæstet lilletå, foran en hund, der ... Til jer, der aldrig har slået lilletåen mod noget før, kan jeg love jer, at det gør dødondt! -.- Jeg har stadigvæk en voldsom omgang gangbesvær, det er ærligt talt lidt skodagtigt. Her er så det charmerende resultat...:


Donkeyboy

Jeg bliver simpelthen lige nødt til at fortælle jer om det her norske band, jeg er faldet fuldstændig pladask for, i løbet af denne her uge! De hedder 'Donkeyboy', og deres musik er en blanding mellem pop og elektronica, med en fed 80'er-lyd oveni. Det første nummer, jeg hørte, var det, der hedder "City Boy", det er simpelthen for epic!

http://www.youtube.com/watch?v=el5hjlV2gxI&feature=relmfu

"Underneath my skin, there's an eagle!"

Et andet genialt nummer er det, der hedder "Sometimes" - Det er sådan en af de sange, man bliver så glad af at høre! ;-) Den sidste, jeg lige vil nævne, er nummeret "Ambitions", der bare oser af 80'er-stil, både med hensyn til sangen og videoen, og det er bare lige er mig.

Det er muligt, at man skal have en mærkelig musiksmag som min, for at holde af denne her musik, men jeg synes virkelig, det er et kig værd, det kan, mildest talt, kun anbefales!

Donkeyboy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar