onsdag den 26. september 2012

Sig nej til dyremishandling - Boykot Tivoli!


Hvis der er noget, der kan gøre mig vred, så er det dyremishandling. Derfor gjorde det mig virkelig oprørt, da jeg så, at Tivoli i København har indgået et samarbejde med pelsfirmaet Kopenhagen Fur. Tivoli siger selv, at de stoler på, at Kopenhagen Fur behandler sine mink ordentligt... Så er det jo bare mærkeligt, at undersøgelser har vist, at over halvdelen af farmene bryder loven om dyrevelfærd.
Jeg synes ikke, at et så folkekært brand som Tivoli på nogen måde passer sammen med Kopenhagen Fur, og jeg er i hvert fald helt sikker på, at jeg ikke sætter fødderne i Tivoli igen, før de erkender deres fejl og annullerer det samarbejde (Hvis jeg overhovedet vil derhen igen...).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar