fredag den 14. september 2012

Svensk på svensk.




Jeg ved ikke, om jeg har nævnt det før, men jeg elsker i hvert fald svensk musik. Her er et udpluk af de svenske sange (med svensk tekst), jeg lytter mest til for tiden. De kan alle findes på Spotify. ;-)

Maskinen - Alla som inte dansar.
Alina Devecerski - Flytta på dej.
Alina Devecerski - Ikväll skiter jag i allt.
Familjen - Det snurrar i min skalle.
Danny Saucedo - Öppna din dörr.
Eric Amarillo - Om sanningen ska frem.
Eric Amarillo - Men hallå!
September - Mikrofonkåt.



2 kommentarer:

  1. Jeg har nomineret dig til en Liebster blog award, tjek den ud her; http://etskridtfralivet.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-award.html

    SvarSlet
  2. Er også helt vild med svensk musik!
    - Virkelig sød blog du har dig, du er virkelig køn :-)

    Håber du vil tage et kig på min blog også!;
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet