onsdag den 4. april 2012

10 hurtige, I ikke vidste om mig.


  1. Jeg har en forkærlighed for svensk popmusik. Det er og bliver genialt.
  2. Jeg har det med at sige av, når folk slår ud efter mig. Lige meget om de så rammer eller ej.
  3. Kristendom er mit yndlingsfag, og jeg håber at trække det til eksamen.
  4. Jeg har de sidste 3 sæsoners Chelsea-trøjer. Det er i øvrigt mit yndlingstøj.
  5. Jeg har et sommerhus på Thyholm. ;-)
  6. Den fedeste koncert jeg har været til, var George Michael i Herning d. 31/8 2011.
  7. Jeg er ikke så vild med badeferier. Jeg vil hellere ud og opleve noget, når jeg er hjemmefra.
  8. Jeg kan ikke lide Justin Bieber...
  9. Jeg tror på Gud.
  10. Jeg har haft to forskellige arbejde før det, jeg har nu. Først som håndboldhjælpetræner for et u10-pigehold, senere hos en fagforening, hvor jeg gjorde rent og arkiverede.

    - Lea. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar