onsdag den 4. april 2012

Månedens... (Marts, 2012)

Her er så et referat af årets første forårsmåned!

Månedens 3 største opture:

1. Arbejde til mig! ;-)
2. FORÅR.
3. Fernando Torres kan score mål!

Månedens 3 største nedture:

1. T-shirt fra sidste måneds Århus-tur ødelagt efter første vask...
2. Ingen medalje med fra kredsmesterskaberne.
3. LEKTIER.

Månedens billede - Aww, haha :-)<3
Månedens sang:

Loreen - Euphoria. (Vinderen af dette års svenske Melodi Grand Prix)

Månedens lækkerbidsken:

Hmm... Det må være franske Yoann Gorcuff, der spiller fodbold for Lyon. ;-)

Månedens køb:

Jeg ved godt, det lyder mærkeligt... Men jeg har egentlig ikke rigtig købt noget i løbet af denne her måned. Jeg har dog købt to par Mao-sko, dem er jeg ret glade for, selvom det ikke er noget særligt. ;-)

Månedens TV-serie:

Family Guy!

Månedens spil:

Doodle God 2 - Kort sagt, er det et hjernevriderspil, hvor det handler om at bruge nogle grundelementer til at skabe hele verden...

Månedens film:

The Hunger Games! Kan helt sikkert anbefales! ;-)


- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar