søndag den 15. april 2012

Nike-sko!

Jeg overvejer at købe et par nye sko, som jeg bl.a. kan arbejde i og gå i skole i... Jeg aner bare ikke, hvilke det skal være... Jeg har overvejet et par Nike Free Run 2.0. Børnemodellen koster 650 kr., og voksenmodellen koster 1100 kr. *Gør det nogen forskel, at jeg køber børnemodellen frem for voksenmodellen, når jeg kan passe begge dele?* - Jeg tænker, at det nok har noget med fodens udvikling hos børn kontra voksne at gøre, men jeg er ikke klar over, hvor stor en forskel, det gør for mig...

Her er et par Nike-sko, som jeg synes er rigtig lækre. Har I en favorit?
Nike Free Run 2.0 Junior
Nike Free Run+ 2

Nike Lady Free 3.0 V2
- Lea.

2 kommentarer:

  1. De er alle sammen flotte, og det er super fedt, at man kan få dem i alle mulige forskellige farver! :-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også! Derfor er det også ekstra svært at vælge! :-D

      Slet