mandag den 7. maj 2012

4 down - 3 to go.

Så er jeg hjemme igen efter en deeejlig tur i sommerhuset på Thyholm :-)
I dag står den på eksamen i dansk, skriftlig fremstilling.

Bare lige for at lave en lille update over alle de overståede eksamener, var der matematiske færdigheder og matematisk problemløsning i onsdags, hvilket sådan set var ok. Færdighedsdelen var ikke så svær, men problemløsningsdelen var sværere end dem, vi har lavet tideligere på året. Torsdag  stod på dansk, retskrivning og dansk, læsning. Det synes jeg ikke, var så slemt igen, for det har jeg aldrig rigtig haft så svært ved ;-)

Så mangler jeg dansk, skriftlig fremstilling, engelsk og biologi, og så er det tid til at rette fokus mod de mundtlige prøver.

Ønsk mig held og lykke! :-D

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar