onsdag den 23. maj 2012

Water your body.

Har du , ligesom mig, rigtig svært ved at få drukket det vand, man anbefales at drikke, hver dag? (Haha, det lød sælgeragtigt.) Jeg har i hvert fald rigtig længe gået og har forsøgt at minde mig selv om at få drukket en masse vand, men jeg glemte det alligevel altid.
Forleden sad jeg så med min telefon på Android Marked og kiggede på apps, da jeg stødte på "Water Your Body". Den fortæller en, hvor meget man skal drikke og minder en om at få det gjort. Altså, skal man bare skrive det på, hver gang man drikker vand, og så holder den styr på, hvor meget man mangler. Genialt, synes jeg. Appen er gratis og kan både hentes fra App Store og Android Marked.

2 kommentarer:

  1. Heh, feeedt! Den henter jeg da lige!;)

    http://www.myfazhion.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en rigtig fed app :-)
      Men husk, at for meget vand heller ikke er godt. Det kan skylle nogle vigtige stoffer ud af kroppen, så sørg for at holde dig på det anbefalede niveau ;-)

      Slet