tirsdag den 1. maj 2012

Månedens... (April 2012)

Så blev det igen tid til endnu en "Månedens..."

Månedens 3 største opture:

Månedens billede!
1. PULS-koncert med Jeanina og Maiken.
2. Superfed eksamensudtrækning.
3. Den generelle gladhed, jeg vader rundt i lige nu, haha.

Månedens tre største nedture:

1. Ingen håndbold = Inaktivitet.
2. Eksamensstress.
3. En helt masse regn :s

Månedens sang:

Donkeyboy - Pull off the eye.

Månedens lækkerbidsken:

Josh Hutcherson fra The Hunger Games!

Månedens køb:

Igen må jeg indrømme, at jeg ikke rigtig har købt noget. Det er typisk; nu har jeg endelig et arbejde, og så har jeg ikke tid til at bruge pengene, haha.

Månedens TV-serie:

Air Crash Investigations på Nat Geo.

Månedens spil:

Be Jeweled.

Månedens film:

Øhm... Det ved jeg egentlig ikke :P


- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar