tirsdag den 13. marts 2012

Endnu en lille update.

Hej folkens!

Jeg tripper rundt herhjemme og er mildest talt ved at blive lidt nervøs, for i morgen skal jeg til jobsamtale hos Scala! (Holstebros biograf, hvis nogle skulle være i tvivl) Jeg blev ringet op i går aftes af en mand, der hedder Michael, og vi aftalte så, at jeg skulle smutte derned i morgen eftermiddag til en lille snak. Om hvad, fik jeg ikke helt præcist at vide.
Jeg håber virkelig, jeg får det her job, for jeg tror virkelig, det er et enormt hyggeligt sted at arbejde...

Nå, men kryds fingre for mig!


Udover jobsamtalen har jeg ikke så meget enormt spændende nyt at fortælle. Jeg er efterhånden ved at have kæmpet mig igennem den enorme stak lektier, vi fik for for et stykke tid siden...
Ellers går det som det plejer med skole, håndbold, familie, venner, veninder, og så videre ;-)

Jeg skal nok være hurtigt til at skrive, hvordan det er gået, når jeg har været til jobsamtale!

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar