onsdag den 14. marts 2012

Back to earning money ;-)

Jeg er simpelthen så glad! Jeg var til jobsamtale i dag, og et par timer senere blev jeg så ringet op og fik at vide, at jeg har fået jobbet som piccoline nede i biografen! :-)
Mit job kommer mest af alt til at bestå af rengøring, i hvert fald til at starte med. Jeg skal derud igen på fredag, hvor jeg så vil få mere at vide om, hvad det præcist er, jeg skal. Det jeg fik at vide i dag var, at jeg i starten ville være den, der kontrollerer billetter og er i salen under filmen (gratis film, haha!). Desuden skal jeg rydde op mellem forestillingerne og andre steder, og være kreativ ved at hænge filmplakaterne op udenfor.

Når jeg så har arbejdet der i et par måneder og selv føler mig inde i selve systemet, skal jeg til at sidde i kiosken og sælge billetter. Men det er der ingen grund til at fundere over nu. Jeg tager ét skridt ad gangen ;-)

Det bliver rigtig spændende at komme derned på fredag og møde dem, jeg skal arbejde sammen med :-)

1 kommentar:

  1. Man kan altså ikke trykke fedt mere end 1 gang til dit indlæg;(
    Stort tillykke med jobbet!

    SvarSlet