søndag den 11. marts 2012

Min (alt for korte) weekend.

Så er det snart hverdag igen!
Jeg er ked af, at jeg ikke lige har kunnet være så meget på bloggen de sidste par dage, men jeg var i sommerhus i går, og der har vi desværre ikke internetforbindelse. (-;

I fredags fik jeg den triste nyhed, at Nicoline Simone og Jean Michel ikke ville fortsætte i X-Factor... Det synes jeg er rigtig synd for konkurrencen, for de var virkelig en finaleplads værdig. Men selvfølgelig respekterer jeg Jean Michels valg, og jeg krydser fingre for, at han og Nicoline Simone prøver at melde sig til showet igen til næste år! (-;
Det var generelt ikke lige min musikaften i fredags, for jeg må desværre meddele, at Danny ikke vandt i fredags, på trods af et godt forsøg...

Som sagt, så var jeg i sommerhus i går, og det var godt nok en kold fornøjelse! Vi var der fra klokken 11 om formiddagen til klokken syv om aftenen, og vi fyrrede op i pejsen, men jeg synes stadigvæk aldrig, jeg fik varmen...
Men hyggeligt var det da alligevel, og Oskar så virkelig ud til at nyde at få lidt mere frisk luft end normalt. (-;

I dag stod den så på endnu en håndboldkamp - i dag mod Struer/Hjerm. Der var Showbold i dag, så det var med indløb, speaking og kage efter kampen, hvilket jo er dejligt. (-:
Vi vandt desuden kampen 23-20...
Resten af dagen har jeg så brugt på min tyskstil, øv, øv...

- Lea.

*Den, der altid holder begge fødder på jorden, kommer ingen vejne*

2 kommentarer:

  1. Fed blog
    Skal vi følges

    www.black-juliehesseloeblack.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg med på, jeg er fast læser af din blog nu (-:

      Slet