torsdag den 22. marts 2012

Sommer! (Eller næsten, i hvert fald)

Hvor er det dog dejligt, at det er begyndt at blive varmere! Man bliver i et meget bedre humør, når solen kommer frem, det er fantastisk (-;

Lige nu sidder jeg og chiller ude på trappen med et glas saftevand og Donkeyboy med Pull Of The Eye... Life's good.
Det er også fedt nok at kunne sætte sig ned og få slappet af, det var en ret hård dag på arbejdet i går. Jeg fik lavet en masse billedearbejde, så hvis nogen tilfældigvis lige skal et smut i Scala i løbet af den næste uge, kan i beskue de små mesterværker jeg har lavet ud af plakater og sådan en clipspistol (eller hvad de nu hedder), haha.

I morgen skal jeg hjem til Rikke og holde X-Factor- aften, det bliver vildt fedt! (-;

Lørdag står på en laaaaang arbejdsdag fra 13:00-21:15. Det er lang tid, men jeg tjener heldigvis godt på det.

På søndag skal jeg så til sæsonens sidste håndboldkamp. Vi er sikret mindst at ende på 2.-pladsen (og sikret en plads i kredsmesterskaberne i næste weekend!), så der er ikke så meget at spille for, selvom vi selvfølgelig vil gøre vores bedste alligevel.

Ha' en fortsat dejlig solskinsdag! Husk at komme ud og nyde det, mens det er her!

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar