torsdag den 22. marts 2012

LidoLido.

Jeg sad og surfede rundt mellem en masse musik, da jeg tilfældigvis faldt over denne her norske sanger, som jeg egentlig synes er ret fed. Hans navn er Peder Losnegård, men han kalder sig selv for LidoLido.
Det gik hurtigt op for mig, at selv om han kun er 19 år, har han været inde i branchen i nogle år. Faktisk startede han, da han var 13-14 år (Jeg kan så advare mod hans musik fra dengang, det er virkelig ikke noget at råbe hurra for, uha da da...). De nye sange han har lavet er en form for blanding af pop og hiphop. Det er ikke en stil, jeg rigtig har mødt før, men det lyder ret lovende indtil videre. Hans nye album hedder Pretty Girls And Grey Sweaters, jeg synes helt klart, det er værd at tjekke ud.

http://www.youtube.com/watch?v=S2KPJdAjzFg&feature=related


Ingen kommentarer:

Send en kommentar