søndag den 18. marts 2012

Nogle hyggelige dage (-:

Hej folkens!
De sidste dage har for mit vedkommende været mega fede! I onsdags var det jo, at jeg fik mit job hos Scala, og det var desuden den samme dag, mit yndlingsfodboldhold, Chelsea Football Club, vendte et truende 1-3 nederlag til en 5-4 sejr, hvilket har sikret dem videre deltagelse i verdens største internationale turnering, Champions League.
Torsdag var ret rolig. Jeg var med nede og hente den iPod Touch, som min veninde Rikke bestilte (Gæt, hvem der også lige er begyndt at spare op til sådan en?). Håndboldtræningen var dog aflyst, pga. en anden kamp, hvilket var dødtræls, men sådan er det jo desværre bare nogle gange...
Fredag var så min første arbejdsdag, og det indtryk jeg fik dernede, var rigtig godt.Jeg er ved at blive oplært af nogle af dem, der har været dernede i lang tid, og alle dem, jeg indtil videre har mødt, virker helt vildt flinke. Jeg lavede selvfølgelig ikke det helt store lige til at starte med, men jeg var da med til at starte nogle film, rydde lidt op, osv... Det var en ret hård dag, pga. alle de nye indtryk, der kom på én gang, men jeg er helt sikkert frisk på mere. ;-) Jeg mener, jeg var hjemme ved 22:00-tiden...
Lørdag stod på endnu en håndboldkamp. Den næstsidste i denne her sæson. Vi vandt med... 21-19, eller noget i den stil, det kan jeg ikke rigtig huske... Men hold da op, hvor var jeg træt bagefter, selvom det har været en hyggelig weekend, har den godt nok også været hård...

*I går sad jeg og så kampen Bolton - Tottenham, da Boltons spiller Patrice Muamba pludseligt kollapsede. Han er stadigvæk i koma, men heldigvis vågnede jeg til den nyhed, at han er i bedring, hvilket er fantastisk. Go Muamba!*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar