lørdag den 3. marts 2012

Stille og rolig lørdag...

I morgen går det løs med håndboldkampe igen, og man kan vist godt sige, at jeg får ladet godt op, inden da... ;-)
I formiddags var jeg nede i genbrugsforretningen for første gang i laaang tid. Jeg fandt ikke noget til mig selv, men jeg købte sådan en meget lille Manchester United t-shirt fra '98 til min lillebror, som han så kan hænge op på sin væg. Da jeg så kom hjem, tog vi en tur op i sommerhuset for at aflevere et par madrasser, hvilket var hyggeligt nok, selvom man sagtens kan mærke, at det stadigvæk er lidt for køligt til nogle længere sommerhusture... Siden da har jeg bare siddet på mit værelse og hygget mig lidt. Jeg har, bl.a. læst det sportsblad, jeg fik gratis i Sportsmaster i går; der er en skøn artikel med Rasmus Lauge og en om "Guldmiraklet I Serbien", hvilket man jo aldrig bliver træt af at læse om ;-)

Nå, men som sagt, så er der håndboldkamp igen i morgen, og hold da fast, hvor jeg glæder mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar