torsdag den 16. august 2012

En meget svær, men nødvendig beslutning.


Jeg sad og snakkede med mine forældre i går om hvordan jeg skal disponerer min tid, nu jeg er startet på gymnasiet og har fået et så tidskrævende arbejde. Jeg har længe overvejet, om håndbold rent faktisk er noget, jeg har lyst til at fortsætte med, og fordi motivationen bare ikke har været der i lang tid, har jeg besluttet mig for at stoppe. For for det første er det jo træls, at jeg skal gå og tænke "Øv, nu skal jeg til håndbold," flere gange om ugen, og for det andet er det også synd for de andre spillere på holdet, hvis de skulle leve, der alligevel ikke så tit var til træning og som missede flere af sæsonens kampe på grund af arbejde.

Der er ingen grund til at blive ved med noget, jeg hverken har tid eller lyst til. Det må jeg jo bare indse.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar