fredag den 3. august 2012

OL i fjerneren.


Jeg er helt vild med, at der vises så meget sport på TV her under OL, det er bare lækkert! Godt nok synes jeg ikke, at danskerne har klaret sig helt så godt, som ellers ventet... Men fuck det, det skal nu nok vende! :-)
Der har virkelig været nogle spændende opgør, og jeg er 100 % sikker på, at der er meget mere i vente. Det fede ved OL er, at man får set en hel masse sport fra sportsgrene, man ikke før har lagt så meget mærke til, og så får man engang imellem øjnene op for noget helt nyt og spændende.
Jeg glæder mig specielt til at se den handicappede løber, Oscar Pistorius, der deltager på ligefod med alle de andre løbere (jeg har tidligere skrevet et indlæg om ham. Det er *HER*). Ellers er det nok, som forventet, mest håndbold, jeg følger med i.







(Jeg er meget i sommerhus for tiden, så hvis bloggen ikke bliver opdateret så tit, er det derfor - Jeg skal jo også have ferie, tihi).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar