tirsdag den 28. august 2012

Vejen til et mindre intetsigende facerape.



Er du sådan en person, der ikke kan finde på noget bedre end "Hvis jeg sletter det her, skal jeg give en sodavand", eller "Jeg elsker (Indsæt navn)!<3", når du faceraper? Lad nu være med det. Det er ikke sjovt.

Formålet med et facerape er at genere den person, du faceraper - Ikke alle andre. Det er på tide, at folk begynder at lave nogle mere gennemtænkte facerapes. Her er nogle forslag på facerapes:

1. Gå ind på personens Tetris-spil og brug alt vedkommendes energi på at tabe i spil.

2. Ansøg alle, der hedder Sidney Lee om venskab.

3. Sæt vedkommendes fødselsdag til at være den nuværende dato.

4. Inviter en gruppe venner til fest med fri bar hjemme hos vedkommende.

5. "Tak mor og far. Det er fedt at få at vide efter (indsæt tal) år, at man er adopteret. Rend mig. :("

6. Tag vedkommende på et billede fra en offentlig begivenhed (Justin Bieber-parade, Zumba, eller hvad du nu kan finde på), og skriv "Fedt arrangement!" som kommentar.

7. "Jeg har netop genfundet glæden ved at hækle. :-D"

8. (Til dem, der har god tid) Gå ind på Google og find en masse tilfældige billeder (Giraffer, gamle damer, fladfisk, osv.). Opret en ny mappe på offerets Facebookside, som du så navngiver "Familiefotos". Læg alle billederne derind.
Hvis nogle kommer med dumme kommentarer, så svar igen med ting som "Tal ikke sådan om min familie!" og "Hvor er det typisk dig at træde på mine følelser! :-("


MEN - Selvom facerapes er sjove, er det vigtigt at huske, at man kan blive meldt til politiet for at gøre det! - Så hold dig til at gøre det mod nogen, du kender godt, og afslør dig selv, hvis du kan se, at vedkommende er oprørt og ikke selv har regnet ud, at det var dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar