fredag den 10. august 2012

Liebster Blog Award.


Hej folkens.
Jeg er blevet nomineret til en såkaldt "Liebster Blog Award" af Fie, der har denne dejlige blog: http://rainbowmagiic.blogspot.dk/
Egentlig kommer det lidt som en overraskelse, at jeg er blevet nomineret, men det er da altid rart at få et klap på skulderen over noget, man bruger meget tid på, og som man godt kan lide.
Dog har jeg valgt, ikke at give den videre... Det er skam rigtig pænt gjort at Fie at nominere lille mig, men jeg synes ikke, konceptet er så professionelt. Så jeg springer over indtil videre. :-)
Men for at Fies hårde arbejde med de her rigtig gode spørgsmål ikke skal gå til spilde, svarer jeg på dem alligevel - bare for sjov.


Hvad fik dig til at begynde at blogge?Jeg lavede min første blog for et par år siden, men jeg kom aldrig rigtig i gang med den. Jeg tror, jeg skrev et indlæg, og derefter stod den bare der og gloede. Jeg valgte så at starte forfra med en ny blog, som jeg virkelig ville tage mig sammen med, og siden da er jeg kun blevet mere og mere glad for det. :-)

Hvor lang tid har du blogget? - Som sagt, lavede jeg min første blog for et par år siden, men den her blog har jeg skrevet på siden december, 2011.

Hvad vil du gerne opnå med din blog? Jeg blogger primært, fordi det er en slags frirum for mig; en slags hobby. Jeg har ikke nogle konkrete mål for min blog, men jeg håber da, at der fremover vil være flere og flere, der slutter sig til bloggen, fordi de nyder at læse det, jeg skriver.

Hvem er dit største idol? - Det kommer an på, hvad der menes med "idol". Når det kommer til musik, er det helt klart svenske Danny Saucedo. Hvis jeg skal nævne en, der har en lidt mere inspirerende virkning på mig, må jeg sige, at den benamputerede løber, Oscar Pistorius, er et rigtigt godt bud.

Hvad er din største drøm?Det er ikke særligt konkret, men jeg ønsker egentlig bare at være glad. Jeg tror ikke på, at der er én bestemt måde at leve på, ét bestemt arbejde eller én bestemt genstand, der kan afgøre om jeg bliver glad eller ej. Så længe, jeg holder af det jeg gør og de mennesker, jeg har omkring mig, kan jeg ikke forlange mere.

Hvad er dit yndlings slik? - Tjaa... Romkugler er nu ganske gode. :-D

Hvad blogger du om? - Alt, der falder mig ind. Mode, make-up, venner og veninder, musik, osv., osv.

Synes du selv, at du blogger godt? - Jeg synes, jeg bliver bedre og bedre til at blogge, jo længere jeg gør det. Jeg har kigget lidt på mine gamle indlæg, og der er en klar kvalitetsforskel fra dengang og til nu.

Hvilken stil har du? - En ret afslappet stil, synes jeg. Hvad jeg tager på, afhænger meget af mit humør.

Hvad hedder din yndlingsfilm? - Jeg er ret vild med den psykologiske thriller, Black Swan. Den er lidt mærkelig, men jeg synes også, at de bedste film er dem, der får en til at undre sig.
Er du tilfreds med blogspot eller har du overvejet at skifte? - Jeg har aldrig overvejet at skifte. Jeg synes ikke, jeg har haft grund til det, da jeg aldrig har haft problemer med Blogspot. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar