tirsdag den 14. august 2012

Sidste sommerferiedag.




Så er sommerferien 2012 så godt som forbi.
Blyanterne er spidsede, skoletasken pakket og vækkeuret stillet til klokken 6:30 (oh shit...). På den ene side er det vel lidt vemodigt; det er det jo altid, når sommeren lakker mod enden. Hverdagens travlhed kommer buldrende tilbage, og man falder tilbage i den gamle rutine. Der er skole, lektier, arbejde, fritidsaktiviteter, venner, veninder og alt det andet, der nu skal passes.
Men på den anden side, er det også helt vildt spændende. Her føler jeg mig knap nok ude af folkeskolen, og så skal jeg pludselig på gymnasiet?! Jeg glæder mig helt åndssvagt til at komme i gang og møde alle de nye mennesker. Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der har det på den måde med deres skolestart, men jeg har en virkelig god fornemmelse i maven omkring det her, og jeg er 100 % overbevist om, at det bliver tre vildt gode år. Såå... Jeg tror i hvert fald ikke, jeg får svært ved at komme op og i skole i morgen tidlig.

2 kommentarer:

  1. Hej! Synes din blog er super fin!
    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway? http://millecajar.blogspot.dk/2012/07/giveaway.html
    - og så kan vi jo følges?
    Møsser!

    ps. Super fed gif! Hvordan har du lavet den?

    SvarSlet
  2. Mange tak, Mille!

    Jeg lavede den med det program, der hedder Photoscape - Det kan downloades gratis. :-)

    SvarSlet