onsdag den 15. august 2012

Første dag på gym.


Hej folkens!
I dag var så første dag på gymnasiet. At komme der, var slet ikke så slemt, som jeg havde troet. 3.g'erne stod og ventede på os ved indgangen, hvor vi så fik kastet glitter på os, blev kaldt frøer og fik klistret en masse klistermærker på os. Ved spisetid havde de så væltet vores borde og bundet alle stolene sammen i én stor klump i midten af kantinen. Jeg tror, de tænkte, at vi ville skulle spise samtidig med dem, så vi skulle hente stolene, mens de så på, men vi spiste før dem, hvilket nok er heldigt nok.
Ærligt talt havde jeg troet, at de ville finde på noget meget værre! (Ikke, at jeg er utilfreds med det jeg fik, eller noget)
Klassekammeraterne er vildt rare, så jeg er sikker på, at det her nok skal blive godt! Dagen blev egentlig bare brugt på rundvisning og at lære hinanden og kende gennem nogle forskellige aktiviteter. Jeg tror, jeg kan  samtlige navne, men nu får vi at se, når jeg kommer tilbage i morgen. ;-)




                             

                              I dagens anledning har jeg tegnet en frø. Jeg er nemlig skide kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar