onsdag den 18. juli 2012

Darin Zanyar.




Darin er en gut, jeg har været vild med længe. Man kan nærmest sige, at det var ham, der vækkede min interesse for den svenske musikscene. Desværre har jeg ikke lyttet så meget til hans musik for nyligt, hvilket egentlig er en skam, for han er en hammerdygtig sanger.
Jeg var ved at opdatere en svensk playliste på Spotify, da jeg tilfældigt kom i tanke om Darin og straks besluttede mig for at inddrage ham i playlisten, høre hans musik noget mere, samt at skrive det her indlæg.
Jeg tænkte, at jeg måtte vælge én bestemt sang at lægge til indlægget, hvilket var ret svært, siden der er mange gode. Dog valgte jeg netop det her nummer, fordi det har et rigtig godt budskab.
Sangen blev lavet i 2008 sammen med en svensk antimobbeorganisation, og skal (overraskende nok) fortælle hvordan mobning er noget lort. Jeg vil ikke sige så meget mere, men i stedet lade Jer høre for Jer selv. Det er en vildt god sang... Bare så I ved det.

Skulle der tilfældigvis være nogle af Jer, der synes, at Darin er interessant, kan jeg glædeligt fortælle, at han udgiver et nyt album indenfor nærmeste fremtid, så stay tuned - Det kan kun blive godt ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar