mandag den 2. juli 2012

Hårstil mestret: Fransk fletning ✓

Jeg har officielt besluttet mig for at lære at lave nogle mere spændende frisurer end hestehale og hængehår til hverdag, så jeg har givet mig i kast med forskellige former for fletninger og andre lækre opsætninger :-)
I dag prøvede jeg med en klassisk fransk fletning, og selvom det krævede en del forsøg, fik jeg da håret sat ret fint.

Jeg er på vej på arbejde, så jeg har desværre ikke lige tid til at lægge et billede ind af resultatet, men hvis du gerne selv vil lære at lave en klassisk fransk fletning, er der en rigtig fin vejledning HER, hvor Lauren Conrad viser hvordan man gør. Held og lykke!

Næste gang jeg lige sidder og keder mig, vil jeg give mig i kast med en ny opsætning, så jeg har masser af nye hair-do's at vælger imellem, når jeg starter på gymnasiet (-;

Ha' en fortsat dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar