søndag den 29. juli 2012

Hvis jeg nu bare turde...



Jeg kunne egentlig virkelig godt tænke mig at prøve noget helt anderledes med mit hår. Jeg sad lige og læste i gratismagasinet SKØN (der kan fås i Matas), og helt tilfældigt faldt jeg over denne her model fra tøjmærket "A question of", som jeg synes har noget vildt fedt hår!
Et side-cut giver et rigtigt råt look, selvom jeg dog ikke synes, at det her er et så vildt et af slagsen. Hendes hår minder en del om mit i forhold til krøller, så jeg tror også det ville klæde mig ret godt... Der er bare ét problem. Jeg tør ikke. - For godt nok er det fedt, men hvis jeg får det lavet nu, og så begynder at fortryde om et halvt år, går der altså rigtig mange år, før det er vokset ud til samme længde som det øvrige hår...
Heldigvis kan det da fakes med et glattejern, et par hårnåle og noget hårspray... Så selvom det selvfølgelig overhovedet ikke er lige så fedt, hår jeg tænkt mig at nøjes med det. Jeg tager helst ikke chancer, når det kommer til mit lange hår. ;-)







Hvad synes I om side-cuts?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar