søndag den 8. juli 2012

Shoppedag med mor i Holstebro.

I torsdags var jeg ude og storshoppe for første gang i mange (!) måneder. Jeg manglede virkelig noget sommertøj, hvilket jeg så valgte at gøre noget ved. Her er billeder af det, jeg købte, bortset fra 3 ting (en klar neglelak, et par høretelefoner og en t-shirt, der desværre er til vask lige nu, men som jeg måske tilføjer senere).



Lækker sommerkjole fra ONLY - 129,95 kr.


T-shirt fra H&M - 79,95 kr.


Top fra Vero Moda - 100 kr. (Tilbud)


Ring fra Bianco - 25 kr. (Tilbud)


Pudder fra Manhattan Clearface - 64,50 kr.


Hårlak fra Poly Swing - 19,95 kr.


Bandeau fra Pieces - 59,95 kr.


Nederdel fra Vero Moda - 99,95 kr. (Mener jeg)






(Lige til dig, Rikke, hvis du sidder og kigger med... NEJ, det her kommer ikke til at have indflydelse på vores Århus-tur på tirsdag, haha) :-))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar