mandag den 30. juli 2012

Lige nu - Vejrtrækningsøvelser.

Jeg ved godt, det lyder mærkeligt, men lige nu sidder jeg og træner min vejrtrækning. Jeg læste en artikel her forleden, hvor der var en liste over tegn på dårlig vejrtrækning, og dem kan man vist godt sige, at jeg har en del af. Jeg har også længe godt kunnet mærke, hvordan jeg har haft en meget overfladisk vejrtrækning, så selvom jeg har siddet stille, er jeg nærmest blevet helt stakåndet ud af ingenting, fordi jeg nærmest glemmer at trække vejret ordentligt.
En forkert vejrtrækning er ikke godt for ens stressniveau, fordøjelse, nervekredsløb og en masse andre ting, så jeg tænkte, at jeg ville finde nogle simple vejrtrækningsøvelser og dermed gøre noget ved problemet.

Her er en artikel, jeg fandt, der forklarer hele emnet ret godt:

http://www.alun.dk/vejrtraekning/vejrtraekning-nyt-liv-til-dig.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar