søndag den 15. juli 2012

En update fra hende den hårdtarbejdende.






Gæt, hvad jeg skal i dag...? På arbejde!
Ej, jeg må indrømme, at det ikke er så fedt, som det var i starten af "ferien"... Men det har nok også noget at gøre med, at det er femte dag i træk, jeg arbejder. Jeg skal afsted igen i morgen, hvorefter jeg så har tre fridage i træk (ny rekord i denne måned, btw). Derefter har jeg tre arbejdsdage mere i træk, og SÅ har jeg dælme ferie i tre uger!  *Juhuu!*
Men selvom det trækker tænder ud lige nu, kan jeg trøste mig selv med, at jeg allerede nu, inden de fem sidste vagter, har over 4000 kroners løn skrevet på. Det er jo ikke så dårligt, hvis jeg selv skal sige det.

***

Desuden kan jeg fortælle, at jeg har officielt har fået besked på at der så småt skal trænes op til den kommende håndboldsæson, hvilket betyder regelmæssig styrketræning i form af 20 arm- mave- og rygbøjninger hver dag, samt 15 km. løb i løbet af de næste tre uger. Umiddelbart er det da vist er lige til at overkomme, nu jeg er i fitnesscenter 2-3 gange om ugen lige i tiden. :-)

Som Chris MacDonald ville have formuleret det - Stay strong!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar