søndag den 26. februar 2012

En lille update fra en glemsom pige...

IGEN glemmer jeg at blogge, flere dage i træk... Flot, flot.


Nåh, men nu er jeg her da i det mindste!
De sidste dage har faktisk været ret fede. I fredags var der sådan en overnatning oppe på skolen, og det var rigtig hyggeligt. Først spiste vi pizza og drak sodavand. Derefter tumlede vi rundt ovre i gymnastiksalen, så film, spillede Just Dance og en masse andet. Jeg smuttede først i seng ved 10-tiden, da jeg kom hjem dagen efter, så jeg er stadigvæk lidt dvask i dag, selvom jeg er ved at have indhentet det meste af den søvn jeg ikke fik den nat...
I går var sådan lidt en slappe af-dag for mit vedkommende, men det er vel også forståeligt... Men da jeg så endelig kom op (ved 3-tiden, eller noget i den stil), ventede der en maaaasse godt TV til mig. Først spillede Chelsea Football Club i mod Bolton, og heldigvis vandt de! Senere på aften satte jeg mig til at se Melodifestivalen (det svenske melodi grand prix), hvor førnævnte Danny var meldt til - Han strålede selvfølgelig som sædvanligt, og endte også med at gå videre til finalen sammen med en pige, hvis sang minder lidt om den danske vindersang ;-)
Så tillykke til Danny, der udover at være i finalen, fyldte 26 år i går! Stort grattis, som man siger i Sverige!


*Tjek hans performance ud her!*http://www.youtube.com/watch?v=6SxxtmK2o6k 

I dag var jeg til et indendørs fodboldstævne med Jonas, hvilket var fedt, selvom jeg godt kunne have sovet lidt længere ;-) Senere i dag skal jeg til spisning hos nogle fra min familie, det skal nu nok blive godt ;-)

Fortsat god dag folkens, you're amazing! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar