tirsdag den 28. februar 2012

Musik til løbeturen! :-)

Nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at få fyldt noget musik på min dejlige iPod Shuffle, som jeg fik i julegave! Fordi der nu ikke er nogen skærm på den, har jeg valgt at fylde så lidt musik på som muligt, så hver sang ikke tager så lang tid at finde... Men altså, jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der nyder at løbe med musik i ørene, men her er i hvert fald de sange, der er på min Shuffle nu ;-)

1.) Danny Saucedo - Amazing.
2.) Azealia Banks - 212.
3.) Jessie J - Dimono.
4.) 3OH!3 - Starstrukk (feat. Katy Perry).
5.) Puls - DOPE.
6.) Flo Rida - Good Feeling.
7.) Darin - Nowbody Knows.
8.) Bryan Adams - Summer of 69.
9.) Bon Jovi - Livin' On A Prayer.
10.) Lady GaGa - Marry The Night.









- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar