lørdag den 11. februar 2012

Ferie!

Så blev det eeeendelig ferie!
Jeg synes virkelig, det har været en hård start på året, så det er i hvert fald tiltrængt med et lille hvil ;-)
Som jeg nok har fortalt hundrede gange nu, skal jeg til Århus med Rikke på mandag, og jeg glæder mig bare mere og mere. - Udover den tur, har jeg planlagt at skulle være sammen med de to skøntastiske piger, Emma og Mitzi en gang i løbet af ferien.
Ellers står den på dobbeltkamp i Arenaen i aften, en god gang afslapning, måske en tur i sommerhuset og desværre også nogle få lektier...

I går aftes var jeg til min veninde Jeanettes hyggeaften sammen med resten af pigerne fra årgangen. Vi hyggede os med bl.a. X-Factor, Pandoras æske, Just Dance, tortillas og meget mere, så det var en ret fed aften :-D

Jeg er endelig ved at være færdig med mit værelse! Det er simpelthen så dejligt, jeg var ved at drukne i al den rod... Jeg mangler bare de sidste pynteting, men det kan selvfølgelig sagtens vente - Jeg lægger selvfølgelig nogle billeder ud senere ;-)

...

Og apropos X-Factor, vil jeg lige uddele en STOR omgang ros til Sveinur, der klarede sig meeega godt i går med den fantastiske sang "Somebody that I used to know" <3

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar