onsdag den 15. februar 2012

Min tur til Århus (Del 1 - Oplevelsen)


Så er jeg hjemme fra en vellykket tur til Århus med dejlige Rikke! 
Vi skulle med toget klokken 7:33, så jeg var desværre nødt til at stå vildt tidligt op... Men det gjorde nu ikke så meget igen, for det er vel aldrig lige så svært at stå tidligt op, når man ved, at man skal noget totalt fedt ;-)

Nå, men vi tog som sagt toget klokken 7:33. Først til Herning og derefter til Århus. Rikke havde taget noget brød med, og jeg havde taget noget juice med, så vi også kunne spise morgenmad sammen i toget. Turen føltes liiiidt lang til sidst, men vi holdt da humøret højt :-)
Da vi så ankom til Århus stod den på powershopping! Hvad jeg købte, kommer til at stå i indlæg nummer 2, men jeg kan da fortælle, at Rikke købte en striktrøje, en cowboyjakke, en concealer og tre supersøde ringe!

Vi spiste på sådan en hyggelig sandwichbar, der lå lidt udenfor gågaden. Vi fik virkelig god mad der!

Efter at have gået rundt i godt og vel 5 timer, besluttede vi os for at tage hjem. Vi halvsov nærmest på turen hjem, så den føltes noget kortere end turen der hen...

Da vi så kom hjem igen, sov jeg hjemme hos Rikke, hvilket bare var en perfekt afslutning på dagen ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar