torsdag den 9. februar 2012

Somebody that I used to know.

Forleden dag hørte jeg en sang, som jeg bare er blevet totalt vild med. Den hedder "Somebody that I used to know", og den handler om det der med, at man behandler en person som man rent faktisk har haft et tæt forhold til, som om vedkommende var en fremmed. Sangen er lavet af den australske sanger Gotye ft. Kimbra. For det første synes jeg, sangen er rigtig god, og så er videoen også meget symbolsk.


Check it out! http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY


Jeg ved ikke med jer, men det er i hvert fald et dilemma, jeg selv kender til... Jeg står selv i et lignende et lige nu, så egentlig er det et fint tidspunkt at få øjnene op for en sang som denne her... What to do? *Tænke, tænke*

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar