mandag den 6. februar 2012

Så er det mandag igen...

Efter en skønno weekend sammen med familien, er det desværre blevet mandag igen... Øv bøv.
Det er snart ved at blive ret svært at at holde tålmodigheden, der er kun én uge til jeg skal til Århus med Rikke!

Nå, men som sagt var jeg hos familien i weekenden. Lørdag var jeg til mig bedstemors fødselsdag, og søndag aften var samlet for at spise rester - Det gør vi ikke så tit igen, så det gjorde det bare endnu mere hygsomt. :-)
Jeg har også fået sat tapet op på den ene væg, der skulle tapeseres (ja, jeg ved godt, at jeg ville have en limegrøn væg i stedet, men det her er altså noget federe). Mønsteret er det, I kan se på billedet ;-)
Der har ikke været nogen håndboldkamp i denne her weekend, hvilket er lidt skod... Men så skal vi til gengæld spille i morgen, hvilket jeg tror, bliver ret fedt :-D

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar