onsdag den 22. februar 2012

Føj, noget vejr!

Just do it...
Det er muligt, at sneen er væk, men vejret er altså stadigvæk ikke noget at råbe hurra over!

Men på trods af det, fik jeg alligevel slæbt mig selv ud af døren på en løbetur. 5 km. i regnvejr var ikke lige mit højeste ønske, men man har det da alligevel ret godt bagefter ;-)
Med hensyn til mit nytårsfortsæt på de 212 km. i løbet af i år, er jeg en lille smule efter planen. Men jeg tager det alligevel ikke så tungt, når det nu har været så glat på det sidste... Så jeg er i hvert fald overhovedet ikke i tvivl om, at jeg når det, men jeg venter lige lidt med at sætte målet højere op.

...

Jeg har haft den fedeste (og mest dovne...) dag længe, oppe på skolen i dag! Som altid skulle jeg først møde klokken 9, hvilket jo i sig selv er ret fedt. Da jeg så kom op på skolen, brugte vi første time på at se film. Lige nu ser vi filmen 'The Patriot' i engelsk, som handler om amerikanernes kamp for uafhængighed. Det er en supergod film!
I to næste timer skulle vi have tysk og dansk, men begge vores lærere var på kursus, så vi spillede Panda Poet, haha. *Send en udfordring til mig i Panda Poet! Mail: lea.pedersen@live.dk*
Og bare lige for at slutte fedt af, havde vi fri i sidste time...<3

1 kommentar:

  1. Hej Lea, din blog inspirerer mig utroligt meget! Godt arbejde og noget jeg rigtig gerne vil læse. Måske vi skulle følges? (-:

    Mange hilsner Sidsel/http://sidselkrog.blogspot.com/

    SvarSlet