mandag den 20. februar 2012

Update :-)

Jeg er ked af, at det efterhånden er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst bloggede... Men jeg har desværre ikke været så meget hjemme de sidste dage, så jeg har ikke rigtig haft tid.

I torsdags var jeg sammen med Mitzi for første gang i rigtig lang tid. Vi fik snakket en del, hvilket var rart, for vi ses ikke så meget længere, nu hvor hun er taget på efterskole.
Fredag var jeg hjemme hos Emma hele dagen. Først så vi "Mænd der hader kvinder", hvilket er en helt vildt god film! Bagefter gav vi os til at bage kyskager i mange farver. De blev rigtig lækre, men også meeeeget søde ;-)
Lørdag var også en sej dag. De delte gratis billetter ud til TTH - AAB i Bilka, og dem skulle vi selvfølgelig have nogle af! Så jeg endte så med at tage til håndbold med mor, far, Jonas, min kusine Lone og min veninde Maiken, der normalt ikke interesserer sig for håndbold (men som alligevel virkede ret begejstret, haha).
Søndag stod på en kort tur i sommerhus, badning af vovsen, finpusning af engelsksynopsis og ellers bare afslapning.

Nu vil jeg tage at komme videre, så jeg ikke kommer for sent i skole ;-) *Vil have mere ferie!*

- Lea.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar