fredag den 3. februar 2012

Updaaate

Jeg er altså virkelig ked af, at jeg ikke har blogget mere, her på det sidste, jeg har bare haft vildt travlt! :-/

For det første, er jeg stadigvæk ikke færdig med min værelsesmakeover... Den tager altså ret meget af min tid... Vi mangler at få tapeseret den ene væg, og så gælder det ellers bare om at finde pynteting.
Og for det andet har vi virkelig mange lektier for, her for tiden. Vi har læst sådan en bog, der hedder "Supernova" (som i øvrigt er rigtig god. Den kan anbefales), og så har vi så skullet svare på de her spørgsmål, som er meget lange... Men altså, jeg er ved at være igennem det nu, så nu kan jeg da heldigvis slappe af ;-)
Jeg glæder mig heeeelt vildt til at få ferie, så står den på Århus med Rikke, en dag med Mitzi og en masse afslapning!

...

Jeg var nede og blive klippet i går... Og jeg hader det. Ikke, at jeg synes, det er klippet grimt eller noget, jeg vil bare gerne have det meget længere, og så er det jo ikke så godt at få det klippet så meget kortere. Men jeg bad hende om at tage alt det, der var slidt, og det var så åbenbart en del.... Men det vokser jo ud igen!
Desuden hverken glatter eller farver jeg det mere, så det burde ikke blive så slidt som før så hurtigt ;-)

...

Jeg skal til fødselsdag hos min bedstemor i morgen, så med mindre jeg får lavet et indlæg i morgen tidlig, skriver jeg nok først igen på søndag. :-)

- Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar