fredag den 3. februar 2012

Månedens... (Januar, 2012)

Her er så den allerførste udgave af "Månedens..."! Jeg har valgt en masse kategorier, som jeg skriver om her (Der kan godt komme flere med i næste måned, det kommer til at variere lidt, alt efter, hvad jeg har oplevet ;-))

Månedens 3 største opture:
Månedens billede!

1. Hyggetur i Herning med Rikke<3
2. EM-Guld til håndboldherrene!
3. Min værelsesmakeover! ;-)

Månedens 3 største nedture:

1. Sneeeeee....
2. Ikke mere hyggelig jul :-(
3. Udsigten til mere koldt vejr.

Månedens sang: One Republic - Good Life.

Månedens lækkerbidsken: Rasmus Lauge, mums<3

Månedens køb: Min OnePiece! Ingen tvivl!

Månedens blog: Dejlige Rikkes dejlige blog :-D http://www.rikkeengsig.blogspot.com/

Månedens tv-serie: Lie to me! ;-)

Månedens spil: Gold miner <3

2 kommentarer:

  1. Godt indlæg Lea!
    Jeg håber det er ok, at jeg laver et lignende indlæg på min blog (;. Du inspirerer mig! :D

    www.rikkeengsig.blogspot.com

    SvarSlet