søndag den 29. januar 2012

Hvor er det altså vildt! Vi vandt! Jeg er vildt stolt af vores supergode indsats, og synes helt klart, vi har gjort os fortjent til titlen!

Jeg går ud fra, at I har hørt om episoden hvor den serbiske spiller Sesum fik en genstand i øjet?
Det ser ud til, at medierne konsekvent har valgt at skrive, at det var en mønt... Det er ikke for at være på tværs eller noget, men det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg tror, at Serbiens træner har valgt at sige, at det var en mønt for at forsvare sikkerhedsfolkene og sine egne fans. For man kan jo ikke have andet til hensigt, end at skade en modstander, når man tager en dartpil med til en håndboldkamp, men mønter er jo ganske normale... Han var også meget hurtig til at sige, at "det jo er den slags, der sker til sådanne kampe" i stedet for at tage afstand fra det.

Om min teori er rigtig, ved jeg ikke, men jeg synes i hvert fald, at det lyder ret mærkeligt... Så må I jo bedømme selv... ;-)

...

Vi slog også Harboøre i dag! Så det har jo ikke været en helt skidt søndag ;-)

- Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar