søndag den 8. januar 2012

Årets første kamp, årets første nederlag.

Hej.
Så fik vi så afviklet årets første håndboldkamp, og det gik ikke så godt. Vi spillede mod Struer, som vi ellers vandt over to gange sidste år. Kampen var præget af egoistisk spil, og så kunne jeg, som højre fløj, bare stå og kigge på, mens chance efter chance blev brændt. 16-13 endte kampen, hvilket ikke lyder så slemt, men i en gruppe, hvor alle forventer, at vi sejrer sikkert, er det ikke så fedt for selvtilliden.
Jeg fik lige en kort snak med min træner Peter, om egosituationen. For jeg synes ærligt talt, at det er frustrerende, at min plads på banen, bare er tilspiller, både til kamp og til træning. Peter spurgte mig, om jeg selv havde snakket med de pågældende spillere, men jeg synes, det er noget, der bør tages op til træning, da det sådan set er et problem hele vejen rundt. Selvfølgelig kan jeg blive nødt til at tage sagen i egen hånd, hvis ikke der sker noget snart.

Hvis det her ikke ændrer sig, ved jeg ikke helt, hvad jeg skal gøre. For lige nu, er det i hvert fald ikke super fedt at gå til håndbold... Jeg føler bare ikke, at jeg bare kan stoppe, for så må holdet muligvis trække sig pga. spillermangel, og jeg ville være helt vildt ked af at skulle skuffe mine holdkammerater på den måde. Så det er SLET IKKE en mulighed.

Apropos håndbold, så er jeg ikke sikker på, at der bliver noget u16-hold i Mejdal til næste år, fordi der er så mange, der skal på efterskole... Så jeg prøver at udtænke en nødplan, da jeg ikke tror, jeg kan undvære sport. Jeg vipper lidt mellem at prøve tennis og badminton. Jeg vil helst gå til tennis, da det er noget, der interesserer mig, men det er nok sværere at blive trænet i, og sikkert også noget dyrere. Badminton lyder også fedt, og den nærmeste badmintonhal ligger i gåafstand, hvilket jo ville være rart. Jeg kunne også godt bare give mig til at løbe mere, men jeg tror ikke, jeg ville kunne holde det ved lige i samme grad, som hvis jeg gik til noget, fast. Fitness er også en mulighed, men det er dyrt, så der skal jeg i hvert fald have et arbejde først.

Nå, men nu må vi se, hvad Peter gør ved det. Næste træning er på tirsdag, og så er der kamp igen på torsdag; mod hvem, ved jeg ikke lige.

1 kommentar:

  1. hej, Super fin blog :) hvis du har lyst så kig gerne forbi min på: Linebiine.blogspot.com (:

    //Linebiine

    SvarSlet