søndag den 15. januar 2012

Værelsesmakeover!

w880i Gold
Heeej.
Så står vi igen på tærsklen til en ny uge. Jeg tror, den bliver ret spændende, for mor og far er tilsyneladende med på min idé om at give mit værelse en stor makeover. Vi var rundt omkring for at kigge lidt på sovesofaer i dag, og vi fandt en hos Kumo Outlet, der var rigtig flot.
Der er også blevet talt om ny maling og et nyt klædeskab. Jeg tænker 1-2 limegrønne vægge og så et klædeskab med skydedøre, men nu må vi lige se, hvad vi kan finde, til en rimelig pris...

Derudover kunne jeg også godt tænke mig en masse nye pyntegenstande; evt. på en stigereol. Men det vil mine forældre dog ikke sponsorere, så nu får vi at se. Der er jo heller ikke nogen, der siger, at det hele behøver at blive købt på én gang ;-)

...

Vi vandt forresten en ret vigtig kamp i håndbold i dag. Så nu ligger vi på en 3.-plads, hvilket er lidt pinligt, da vi nok egentlig er forhåndsfavoritter til 1.-pladsen... Men vi må vel bare fighte videre og så håbe på det bedste ;-)

...

Der var én, der havde en Sony Ericsson w880i ude i Mejdal i dag... Heldige asen... Jeg ville langt hellere have sådan en, end min trælse touch-telefon, den tager simpelthen livet af mig.

1 kommentar:

  1. Hej Lea, tusind tak for din kommentar på min og Cecilie's blog, din blog er sjov og meget anderledes!
    Jeg ville blive glad hvis du gad kigge forbi min egen blog, og smide en kommentar, og blive fast læser hvis du kan li' min blog!
    Link til min og Cecilie's blog:
    http://ourlittleworld123.blogspot.com/
    Link til min egen blog:
    http://sofiesvane.blogspot.com/

    SvarSlet