onsdag den 11. januar 2012

TTH - Slagelse.

Heeey!

Jeg ser virkelig frem til i aften.Jeg skal ud i Gråkjær Arena og se Team Tvis Holstebros damehold spille mod Slagelse. Det bliver rigtig rart med en lille pause fra terminsprøver, nu håber jeg bare, at jeg ikke kommer for sent hjem i aften...
Nå, men apropos terminsprøver. Vi havde matematik i dag, og jeg synes faktisk, at det gik rigtig godt. Færdighedsdelen var jeg færdig med efter en halv times tid, og problemregningen var jeg færdig med efter et par timer. Jeg synes selv, det gik rimelig problemfrit, og jeg er fuldstændig tilfreds med det, jeg afleverede. Nu gælder det så bare dansk i morgen, det bliver spændende.

- Hvis I sidder og keder jer, kan jeg anbefale denne her Youtube-kanal, der hedder Bad Lip Reading. Navnet er vel ret sigende, så jeg vil spare jer for en lang forklarende tekst. De bedste, er helt klart dem med de amerikanske præsidentkandidater, just saying.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar