torsdag den 19. januar 2012

Sygedag?!

Nå nå, i dag var så årets første sygedag... Jeg vågnede med en ordentlig gang hovedpine og ondt i maven, og så besluttede jeg mig altså for at blive hjemme.

Det er selvfølgelig vildt træls at være syg, men så fik jeg da i det mindste givet bloggen et helt nyt look! Jeg er selv tilfreds med resultatet, det ser lidt mere stilrent ud nu ;-)

...

Jeg ringede til Dansk Metal (den fagforening jeg arbejdede hos) i går, for at høre hvor den der udtalelse (som jeg bad om at få tilsendt for to uger siden) blev af. De havde så slet ikke skrevet den...
Så sagde jeg til dem, at de skulle skrive den med det samme, og så ville jeg så hente den, når jeg fik fri fra skole. Det regnede helt vildt, da jeg fik fri, men jeg ville bare have den (!), så jeg kørte alligevel. Da jeg så kommer drivvåd hjem, ser jeg så, at de har skrevet Christensen i stedet for Pedersen på den, så den kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget... De lovede, at de ville sende den med posten med det samme, så nu må jeg bare vente...

...

Nu ligger jeg bare i sofaen og beder til, at jeg er mere frisk til i morgen, hvor Rikke holder pigeaften! Det skal jeg bare være frisk til! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar