fredag den 27. januar 2012

I går var en mærkelig dag. For det første havde jeg et par hyggelige fysiktimer, hvor jeg faktisk fik lavet noget. Siden hvornår er sådan nogle blevet hyggelige?

Men det mest mærkelige, var da vi skulle hjem. Jeg havde lige hjulpet Camilla med duksepligten, og var på vej ud, men så fik vi pludselig at vide, at vi ikke måtte gå, fordi luftalarmen havde lyt? Jeg skrev en sms til min mor og min lillebror, der var på vej til Struer, og de fortalte, at der var ild i Gråkjær Arena (Holstebros kæmpestore, nye håndboldhal)! Der gik nok ca. 20 min. før vi måtte gå igen.
Heldigvis sagde de i TV Midt/Vest, at det kun var taget, der var brændt, og at der ikke engang var kommet vand på banen. Det er ret billigt sluppet... ;-)

...

Jeg fik lavet en deal med en dame i går. Hun kommer i dag ved 3-tiden for at hente mit skrivebord, min kontorstol og min lampe... Jeg glæder mig for at se, hvem hun er. Hun har et billede af en hund på Facebook, så jeg kan ikke se, hvordan hun ser ud, men hun virker ikke helt ung... Selvom hun skriver 'knuzz'...

- Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar