fredag den 20. januar 2012

Blog på skolen!

Hej piger! - og drenge


Jeg er rask idag! Juhuubijeah! Jeg glæder mig til i aften! Der skal jeg drikke rød sodavand, spille rollespil, spise taco's, få grineflip, måske se X-factor og hygge med SNOLLER! I love my life!!! Juhuubijeah!

Og det var så Rikkes forslag til, hvordan dagens indlæg skulle se ud...

Men i hvert fald... Jeg er rask igen! (Teen har hjulpet!) Og jeg skal til Rikkes superseje hyggeaften i aften! Jeg glæææææææder mig! Juhuubijeah!

Lige nu er jeg i skole, det er godt nok ikke så fedt. Vi har vikar her de første par timer, det er ikke så skidt endda. Selvom jeg godt nok hellere ville lave så meget andet. Jeg skal snart klippes igen! Men det er godt nok kun spidserne, så det er ikke så spændende igen.

...

Jeg får snart min sovesofa! :-D

- Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar