tirsdag den 3. januar 2012

Jumpsuit!

 Heeej folkens :-)
De sidste par dage har været vildt hyggelige! I går var jeg nede i gågaden sammen med Maiken, bare for at gå og kigge på de mange tilbud, man nu kan finde, her til januarudsalget.
Jeg har egentlig aldrig været totalt vild med de her... Heldragter (eller hvad man nu lige skal kalde dem) fra mærket One Piece, og da jeg så en kopi til 250 kr. i H&M, var jeg da også hurtig til at sige "neeeeej tak".
Men altså, for sjov, valgte jeg så at prøve den alligevel... og hvad sker der så...? Jeg blev vild med den! Ikke som noget, jeg vil gå med i skolen, men den er perfekt til en regnfuld aften derhjemme med en film og en kop te!
Så altså... Da jeg var nede i gågaden i dag, for at få en kop varm kakao sammen med en af mine bedste veninder, der hedder Rikke, tænkte jeg, at jeg jo bare kunne bruge det gavekort på 300 kr., jeg fik i julegave, der kan bruges til stort set alle butikker i byen!
Hjemmefutterne herunder er så, hvad jeg, bl.a. brugte de sidste 50 kr. på! Ret vildt, at jeg fik dem til 30 kr., de er volddejlige at gå i. - De sidste 20 kr. brugte jeg så på hårnåle, det kan man jo altid bruge ;-)
                                                           


I loooove it! Mine forældre (og flere andre) synes den er vildt sær, haha, men det må de jo så selv om d:


Håber I klarer aftenens storm, pas nu på derude! ;-)


Læs, læs, læs! http://rikkeengsig.blogspot.com/
Rikke er også på youtube! http://www.youtube.com/user/rikkeengsig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar