søndag den 22. januar 2012

Sidste dag i weekenden...

Så, nu er det så snart skoletid igen. Jeg må nok indrømme, at jeg sagtens kunne bruge et par dage mere med afslapning, men sådan er det vel altid.

Jeg har fået rykket møbler rundt inde på mit værelse i dag, for at kunne planlægge hvordan alting kommer til at skulle står, når jeg har købt nye møbler. Og jeg lavede bare verdens største fail i går... Min far tog ned for at købe det nye garderobeskab, så jeg tog alle de ting og alt det tøj, jeg havde i mit skab og lagde det i en bunke på sengen (og det er en del, skulle jeg lige hilse og sige...). Og så finder jeg selvfølgelig ud af, at skabet er udsolgt til på onsdag! Så jeg må leve med, at mit værelse ligner en eksploderet tøjbutik indtil da.

Men altså, jeg tror egentlig, det bliver ret godt. Jeg har bare indset, hvor kunne jeg godt bruge et arbejde! Jeg bliver sååååå flad efter det her, det er frygteligt...

...

Vi spillede håndboldkamp i dag! Vi vandt 27-22 mod Team Vestjylland. Jeg gider ikke fordybe mig i enormt store detaljer om kampen, men jeg er ret sikker på, at holdet er tilbage på sporet igen, på trods af den tvivlsomme start ;-)

...

Men apropos arbejde, så tror jeg egentlig lige, jeg vil give mig til at printe jobansøgninger ud, så jeg kan komme afsted med dem. Please God, lad det give pote!

- Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar