lørdag den 7. januar 2012

Herning!

Hej folkens :-)

Jeg har haft en super hyggelig dag i dag! Det startede i morges med at min überdejlige veninde, Rikke ringede og spurgte om jeg ville med hende, hendes mor og hendes bedstemor til Herning Centret. Jeg havde kun 20 min. til at gøre mig klar, så det måtte gå en smule stærkt, men jeg nåede det da!

Da vi så nåede til centret, delte vi os op, så Rikke og jeg gik sammen alene. Til min store overraskelse fik jeg ingenting købt... Ikke andet end en müslibar og et lille stykke chokolade i Føtex. Men for at være helt ærlig, var der heller ikke rigtig noget, der fristede synderligt meget.
Rikke og jeg ville gerne ned i gågaden og tage et hurtigt kig der, inden vi tog hjem igen, så vi besluttede os for at tage toget lidt senere. Togturen forløb uden problemer, og efter en god gåtur er jeg så hjemme igen :-)

Det var en god warm up til den tur til Århus, vi to skal på i vinterferien!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar